خرید زیراکس wc5645
نوشته شده توسط : جعفری

خرید زیراکس wc5645

خرید زیراکس wc5645 را می توانید از فروشگاه های لوازم اداری به صورت حضوری یا آنلاین انجام دهید.سال ساخت این دستگاه به سال 2013 و در کشور مالزی و چین باز می گردد. این دستگاه با داشتن ویژگی هایی از جمله سرعت و کیفیت بالا می تواند یک انتخاب مناسب و ایده آل برای دفاتر کاری شما باشد.

این دستگاه چاپ را یک دستگاه چند منظوره است که می توانید از آن برای کارهای چاپ، اسکن و یا فکس استفاده کنید. شما می توانید فایل های مختلف را در فرمت های مورد نظرتان اسکن و ذخیره کرده و به صورت مستقیم به مقصد های خود ارسال و فکس کنید. در واقع خرید زیراکس wc5645 شما را از خرید 4 دستگاه جداگانه بی نیاز می کند.

سرعت و کیفیت را می توان جز اصلی ترین و مهم ترین ویژگی ها و فاکتورهای دستگاه چاپ دانست. با خرید این زیراکس می توانید در هر دقیقه  45 برگه با با کیفیت بسیار بالای 1200 dpi چاپ کنید. این مقدار کیفیت برای دستگاه های زیراکس مقداری بسیار ایده آل بوده و می تواند تمامی جزئیات مورد نظر شما را در چاپ به نمایش بگذارد.

کاربری بسیار ساده با سیستم های عامل مختلف و امنیت مثال زدنی از مهم ترین فاکتورهای این دستگاه است که شما را به خرید آن راغب می کند. این دستگاه زیراکس با تمامی سیستم های عامل سازگار بوده و با داشتن قابلیت رمز ورود امکان استفاده را تنها به افراد خاص می دهد.

برای انتقال اطلاعات و فایل های مورد نظر خود می توانید از دو راه ارتباطی USB و یا کابل شبکه یا LAN استفاده کنید. پورت شبکه به شما این امکان را می دهد که با سرعت بسیار بالا و بدون نیاز به ارتباط مستقیم به انتقال فایل های مورد نظر خود بپردازید.

با خرید زیراکس wc5645 می توانید از قابلیت های جانبی ذخیره خودکار ADF، سورتر، لارج باکسر و فینیشر نیز استفاده کرده و کاربری، دقت و سرعت کار خود را افزایش دهید.

قابلیت چاپ دوبلکس و یا چاپ دو طرفه در این دستگاه نیز به شما کمک… ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: